MyHeritagen verkkosivustolle pääsemiseen liittyvät tekniset vaikeudet ulkoisten DNS-ongelmien vuoksi – ratkaistavana paraikaa
- Postannut annikka


Päivitys 11.3.2021
Imperva on ratkaissut ongelmat täysin, eikä MyHeritage-verkkosivustolle pääsemisessä pitäisi olla ongelmia.
Monet käyttäjämme ovat ilmoittaneet teknisistä vaikeuksista päästä MyHeritage-verkkosivustolle DNS-ongelmien takia. DNS on Internetin nimipalvelujärjestelmä, joka muuntaa verkkotunnukset IP-osoitteiksi. Internetin laitteet kommunikoivat keskenään numeeristen osoitteiden avulla, joiden muistaminen sellaisenaan olisi hankalaa. Nimipalvelun ansiosta niiden sijasta voidaan käyttää helpommin muistettavia nimiä. Nämä ongelmat ovat parhaillaan ratkaistavana.
MyHeritagessa käyttämällämme kolmannen osapuolen verkkopalvelulla, Impervalla, alkoi tiistaina 9. maaliskuuta 2021 yöllä esiintyä vakavia DNS-ongelmia. Monilla Impervaa käyttävillä verkkosivustoilla on samanlaisia ongelmia.
Impervalla työskennellään parhaillaan tämän ongelman ratkaisemiseksi. He ovat korjanneet taustalla olevan syyn, mutta Internet-palveluntarjoajilla ympäri maailmaa on edelleen jonkin verran virheellisiä DNS-tunnuksia välimuistissa, mikä aiheuttaa ongelmien jatkumisen joissakin maissa.
Imperva ottaa yhteyttä Internet-palveluntarjoajiin ja pyytää heitä tyhjentämään DNS-välimuistin, jonka pitäisi ratkaista nämä DNS-virheet. Ellet pääse MyHeritageen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteella support@myheritage.com ja ilmoita meille Internet-palveluntarjoajasi nimi, jotta voimme ottaa heihin yhteyttä ja pyytää heitä tyhjentämään välimuistinsa.
Pahoittelemme käyttäjillemme mahdollisesti aiheutunutta haittaa. Korostamme, että tämä ei johtunut MyHeritagesta, eikä sillä ole mitään tekemistä Deep Nostalgia -ominaisuuden suuren suosion kanssa, vaan syy on pikemminkin kolmannen osapuolen palvelussa.
Teemme uuden päivityksen, kun ongelmat on ratkaistu.